چرا از حرف زدن لذت میبریم
چرا هیچوقت از حرف زدن خسته نمیشویم
چرا در حرف زدن کم نمیاریم
چرا دعوا میکنیم بزار صحبت کنیم
از قدیم همینطور بوده
اما یه سوال همیشه تو ذهنم بوده
اگه ما به هم میرسیدیم باز هم
سر زودتر حرف زدن میخاستم از هم پیشی بگیریم
کی میدونه
شاید
باید اینچنین می بود
تا همچنان اینچنین میماند
تا کی
تا کجا
نمیدانم
کاش میشود گفت
تا خون در رگهایمان هست. بازی روزگار...
ما را در سایت بازی روزگار دنبال میکنید
برچسب: چرا رفتی,چرا,چراغ قوه,چراغ,چراغ مطالعه,چرا که نه,چرا كوس سياه ميشود,چراغ جادو,چراغ خواب,چراغ قرمز, نویسنده: بازدید: 290 تاريخ: جمعه 16 مهر 1395 ساعت: 17:49