جای جدید ,تصمیم جدید

خرید بک لینک

یه جایی باز کردم فقط خودم و خودم باشم,میدونم کسی اینجا نمیاد بازم خواستم جایی باشم که کسی نباشه ,یواش یواش مطالب اینجا رو انتقال میدم یا شاید هم همینجا گذاشتم .
تصمیم گرفتم از هیچکس هیچ توقعی نداشته باشم و از این به بعد واسه هیچکس هیچکاری نمیکنم ,هیچکس همه اطرافیانم منظورمه ,این حرف رو نه از روی ناراحتی میگم نه خوشحالی این ی حسه راحتی واسه خودمه, هرکس زندگی خودش و داره من چرا باید همیشه نگران و مشتاق و کمک کننده باشم , منم مثل بقیه ,این کار را از امروز شروع میکنم به خودم قول دادم همینطور عمل میکنم .

+ نوشته شده در یکشنبه بیست و پنجم مهر ۱۳۹۵ساعت 22:19&nbsp توسط man |

بازی روزگار...

ما را در سایت بازی روزگار دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 179 تاريخ: سه شنبه 7 آذر 1396 ساعت: 20:04

صفحه بندی