مهم اینه که هردو حتا با همه این سختی ها و نبودن ها باز هم عاشقیم ,از این موضوع خوشحالم که معشوقه ای دارم فقط هست اما هروقت خودت بخواهی , انصاف نیست اما چاره دگر چنین است ...
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و دوم مهر ۱۳۹۵ساعت 23:36  توسط man |
بازی روزگار...ما را در سایت بازی روزگار دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 150