پایان

خرید بک لینک
وقتی یک رابطه تمام میشود بر سر ان بوسه ها چه میاید ؟ بر سر تمام ان دوستت دارم ها ؟ ان دلتنگی ها کجا پنهان میشوند؟ ان مراقبه خودت باش ها ؟ شک میکنی به همه چیز...نکند از اول هم عشقی و احساسی نبوده ...نکند حست تو را فریب داده ؟ شک میکنی به همه چیز و بعد از ان زندگی سختتر میشود ...یکباره احساست را دیگر باور نمیکنی...و این سرآغاز ویرانی توست ...هر بار که عاشق شوی پا پس میکشی ...به خودت ... به او ...به احساسات دیگر اعتماد نداری ...بوسه دیروز تو میشود حایل امروز لبهایت...و تو محروم میشوی از دست هایی که میتواند امروزت را گرم کند ...محروم از بوسه ای که این لحظه ,لبت تشنه آن است ...وقتی پایانی برای عشق تصور کنی همه چیز را از دست داده ای ...

من مدت هاست پایان عشقم را دیدم ,مهلت یک روزه و دوروزه و حتا یک ساله شوخی مسخره ای بیشتر نیست,مسیرما جداست .
نتونستم مسیج بزنم ,ناراحتم خیلی اما این نیز بگذرد...واسه هردومون بهتره .اینجا گذاشتم که شاید ی زمان امدی و خوندی .

+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و نهم مهر ۱۳۹۵ساعت 11:51&nbsp توسط man |

بازی روزگار...

ما را در سایت بازی روزگار دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 149 تاريخ: سه شنبه 7 آذر 1396 ساعت: 20:04

صفحه بندی