یه
جایی باز کردم فقط خودم و خودم باشم,میدونم کسی اینجا نمیاد بازم خواستم جایی باشم که کسی نباشه ,یواش یواش مطالب اینجا رو انتقال میدم یا شاید هم همینجا گذاشتم .
تصمیم گرفتم از هیچکس هیچ توقعی نداشته باشم و از این به بعد واسه هیچکس هیچکاری نمیکنم ,هیچکس همه اطرافیانم منظورمه ,این حرف رو نه از روی ناراحتی میگم نه خوشحالی این ی حسه راحتی واسه خودمه, هرکس زندگی خودش و داره من چرا باید همیشه نگران و مشتاق و کمک کننده باشم , منم مثل بقیه ,این کار را از امروز شروع میکنم به خودم قول دادم همینطور عمل میکنم . بازی روزگار...
ما را در سایت بازی روزگار دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 269 تاريخ: سه شنبه 27 مهر 1395 ساعت: 1:46